Reklamı Geç
a1 gif
aydınlar sağ

Türkiye'nin en değerli markalarında zirve bu yıl da değişmedi

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Türkiye'nin en değerli markalarında zirve bu yıl da değişmedi
Türk Hava Yolları, 1 milyar 605 milyon dolara yaklaşan marka değeriyle bu yıl da 'Türkiye'nin en değerli markası' olurken, onu 1 milyar 585 milyon dolarla Arçelik takip etti.

Brand Finance, 2021 yılına ilişkin "Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100" çalışmasını tamamladı. Buna göre listede ilk sırayı THY alırken, bu şirketi 1 milyar 585 milyon dolarla geçen yıla göre 3 sıra yükselen Arçelik izledi.

Listede üçüncü sırayı 1 milyar 193 milyon dolarlık marka değeriyle geçen yıla kıyasla 5 sıra yükselen İş Bankası aldı.

İlk 100'de yer alan markaların değerlerinde en yüksek oranda artış yüzde 65,7 ile Aselsan, yüzde 65,1 ile Yünsa Tekstil'de gerçekleşti.

Söz konusu dönemde marka değerinde en yüksek düşüş ise yüzde 51,4 ile Anel Elektrik'te oldu.

Listede dördüncü sırayı 1.190 milyon dolar ile Garanti BBVA, beşinci sırayı 1.061 milyon dolarla Turkcell aldı. Turkcell'i Ziraat, Akbank ve Yapı Kredi takip etti.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Shell mahkeme kararı sonrası emisyon azaltma adımlarını hızlandıracakÖnceki Haber

Shell mahkeme kararı sonrası emisyon aza...

Aydem Enerji yurt dışında 1 milyar dolara varan borçlanmaya hazırlanıyorSonraki Haber

Aydem Enerji yurt dışında 1 milyar dolar...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar